Інформація про роботу відділу документообігу, звернень та організаційно-інформаційної діяльності



Інформація про роботу відділу документообігу, звернень та організаційно-інформаційної діяльності

Інформація про роботу відділу документообігу, звернень

та організаційно-інформаційної діяльності

 

         За звітний період працівниками відділу здійснювалось організаційне, контролююче та документальне забезпечення діяльності Сокальської міської ради, виконавчого комітету та його структурних підрозділів.

         Протягом  тижня з 23 травня по 27 травня поточного року до Сокальської міської ради надійшло 16 звернень від громадян, з них 1 звернення  на Урядову «гарячу лінію» області.  Зареєстровано  74 листи від установ, організацій та від органів влади вищого рівня. Постійно  відслідковувалось  надходження різноманітної інформації на електронну пошту міської ради, а також здійснювалось відправлення листів через Укрпошту.

         Згідно з резолюцією  міського голови, опрацьовано та надано відповіді на звернення громадян – 11 листів.  Відправлено 41 лист вихідної кореспонденції.

         Взято участь у підготовці та реєстрації 7 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності.

         Опрацьовано 3 справи про адміністративні правопорушення, що надійшли від Сокальського відділення поліції. Громадянам, які здійснили правопорушення, підготовлено і направлено  листи для участі в засіданні адміністративної  комісії при виконавчому комітеті міської ради.   

         Міський голова разом із заступником, начальником відділу освіти та начальником фінансового управління взяли участь у Zoom-нараді заступника начальника Львівської обласної військової  адміністрації з таких питань: виконання місцевих бюджетів; завершення навчального року та початку нового навчального року в умовах воєнного стану; проживання  ВПО в територіальних громадах; створення центрів надання медико-психологічної підтримки для потерпілих внаслідок агресії РФ; особливості роботи управління державної казначейської служби у Львівській області у умовах воєнного стану.

На прийомі у міського голови з особистих питань побувало 27 громадян.