Інформація про роботу відділу документообігу, звернень
та організаційно-інформаційної діяльності
За звітний період працівниками відділу здійснювалось організаційне, контролююче та документальне забезпечення діяльності Сокальської міської ради, виконавчого комітету та його структурних підрозділів.
Протягом тижня з 23 травня по 27 травня поточного року до Сокальської міської ради надійшло 16 звернень від громадян, з них 1 звернення на Урядову «гарячу лінію» області. Зареєстровано 74 листи від установ, організацій та від органів влади вищого рівня. Постійно відслідковувалось надходження різноманітної інформації на електронну пошту міської ради, а також здійснювалось відправлення листів через Укрпошту.
Згідно з резолюцією міського голови, опрацьовано та надано відповіді на звернення громадян – 11 листів. Відправлено 41 лист вихідної кореспонденції.
Взято участь у підготовці та реєстрації 7 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності.
Опрацьовано 3 справи про адміністративні правопорушення, що надійшли від Сокальського відділення поліції. Громадянам, які здійснили правопорушення, підготовлено і направлено листи для участі в засіданні адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради.
Міський голова разом із заступником, начальником відділу освіти та начальником фінансового управління взяли участь у Zoom-нараді заступника начальника Львівської обласної військової адміністрації з таких питань: виконання місцевих бюджетів; завершення навчального року та початку нового навчального року в умовах воєнного стану; проживання ВПО в територіальних громадах; створення центрів надання медико-психологічної підтримки для потерпілих внаслідок агресії РФ; особливості роботи управління державної казначейської служби у Львівській області у умовах воєнного стану.
На прийомі у міського голови з особистих питань побувало 27 громадян.
Категорії
НовиниОстанні новини