|
|
|
Про здійснення повноважень
у сфері державної реєстрації
актів цивільного стану
Відповідно до статті 26, підпункту 5 пункту «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 3 частини першої статті 4 та частини другої статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 29.10.2012 р. № 1578/5, зареєстрованим у Мін’юсті 02.11.2012 р. за № 1845/22157, Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 р. № 52/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 року за № 719/4940, міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Здійснювати повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану - проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті на території Cокальської міської територіальної громади.
6.1. зберігання у бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
6.2. ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану;
6.3. прийняття від посадових осіб Сокальської міської ради Львівської області, на яких покладено обов’язок проводити державну реєстрацію актів цивільного стану, звітів за встановленою формою;
6.4. подання у встановлені законодавством порядку і строки до Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Львівській області Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
6.5. здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності посадових осіб, уповноважених на проведення державної реєстрації актів цивільного стану на території Сокальської територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.
- вжити передбачених законодавством організаційних та технічних заходів до забезпечення виконання повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;
- забезпечити інформування Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Львівській області Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про прийняття цього рішення, надіславши його копію.
Міський голова Сергій КАСЯН
Додаток 1
до рішення Сокальської міської ради
Львівської області
від 05.10.2023р. № 1226
ПОЛОЖЕННЯ
Про відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Сокальської міської ради Львівської області
Вибір місця розташування відділу »ЦНАП», його територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів здійснюється в межах території міської громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини четвертої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
Відділ «ЦНАП» знаходиться за адресою: 80001, Львівська область, Червоноградський район, м.Сокаль, вул.Тартаківська, 7.
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у центрі;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України “Про адміністративні послуги”, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.
6) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно[1];
7) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
8) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;
9) організація надання суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру;
10) здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану - проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті та надання інших адміністративних послуг відповідно до закону та передбачених узгодженим рішенням між міською радою та Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції;
11) вчинення відповідно до закону нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування у сільських населених пунктах;
12) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції, законів України, Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «ЦНАП» та його віддалені робочі місця адміністраторів, визначається міською радою.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «ЦНАП», повинен обов’язково включати:
- адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є міська рада або посадові особи, на яких покладено надання адміністративних послуг;
- адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через відділ «ЦНАП», за переліком, визначеним відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
- надання суб’єктам звернення можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання ними місць для самообслуговування;
- надання консультацій, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг;
- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У відділі «ЦНАП» за рішенням міської ради може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
За рішенням міської ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
За рішенням міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
З метою належної організації надання адміністративних послуг через відділ «ЦНАП» адміністратори, староста та інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке проводиться за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
Кількість адміністраторів, які працюють у відділі «ЦНАП», визначається міською радою відповідно до рекомендацій Постанови КМУ №818 від 04.08.2021 р.
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
2-) складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг за рішенням міської ради.
7)надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
3) інформувати начальника відділу «ЦНАП» та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом і печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед начальником відділу « ЦНАП » щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи .
1) здійснює керівництво, несе персональну відповідальність за організацію діяльності відділу «ЦНАП»;
2) організовує взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходи до підвищення ефективності роботи відділу «ЦНАП»;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи відділу «ЦНАП», роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у відділі «ЦНАП», вносить пропозиції міській раді щодо матеріально-технічного забезпечення;
5-1) забезпечує визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, старост та інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про відділ «ЦНАП».
18.Організаційне забезпечення діяльності адміністраторів віддалених робочих місць відділу «ЦНАП» здійснюється начальником відділу.
У відділі «ЦНАП» час прийому суб’єктів звернень становить не менш як сім годин на день, який затверджується розпорядженням міського голови.
При цьому прийом суб’єктів звернень у відділі «ЦНАП» здійснюється без перерви на обід, один день на тиждень до 20-ї години.
У віддалених робочих місцях адміністраторів відділу «ЦНАП» час прийому суб’єктів звернень визначається органом, що утворив центр.
Секретар ради Ігор СИДОР
Додаток 2
до рішення сесії
Сокальської міської ради
Львівської області
від 05.10.2023 р. №1226
РЕГЛАМЕНТ
відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Сокальської міської ради Львівської області
Загальна частина
верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
стабільності;
рівності перед законом;
відкритості та прозорості;
оперативності та своєчасності;
доступності інформації про надання адміністративних послуг;
захищеності персональних даних;
раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
неупередженості та справедливості;
доступності та зручності для суб’єктів звернення.
Вимоги до приміщення, в якому розміщується відділ «ЦНАП»
На вході до приміщення є вивіска з позначенням “Центр надання адміністративних послуг”.
Перед входом до приміщення розміщені тактильні та контрастні позначки для осіб з інвалідністю з порушеннями зору.
Вхід до приміщень відділу «ЦНАП» має сходи, облаштований пандусом та поручнями з боку для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, кнопкою виклику, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.
У приміщенні відділу «ЦНАП» санітарна кімната облаштована з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
У кольорі чи елементах меблів є використання хоча б одного з кольорів, яким оздоблено стіни центру.
Облаштування відділу «ЦНАП» здійснюється з дотриманням вимог щодо інклюзивності будівель і споруд, передбачених Державними будівельними нормами ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення” стосовно їх доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
На прилеглій до відділу «ЦНАП» території облаштовано місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”. Будівля, приміщення та стоянки відділу «ЦНАП» облаштовано з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками відділу «ЦНАП». Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини відділу «ЦНАП».
Відкрита частина включає:
сектор прийому;
сектор інформування;
сектор очікування;
сектор обслуговування.
Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі, де створені належні умови для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщень будівлі.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
Вхід до закритої частини відділу «ЦНАП» суб’єктам звернення забороняється.
Закрита частина розміщується на першому та другому поверхах будівлі.
У секторі інформування розміщені інформаційні стенди в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг, а також інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді .Сектор інформування облаштований столами, стільцями, доступом до вільного WI-FI та забезпечений канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг приміщення, де розміщений сектор інформування відділу «ЦНАП», віддалене робоче місце адміністратора облаштоване скринькою для скарг та пропозицій в доступному місці.
Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у зазначеному приміщенні розміщено інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг. Зазначена інформація розміщується окремо в секторах прийому, інформування, очікування та обслуговування.
У секторі очікування облаштовані місця для суб’єктів звернень у відділ «ЦНАП», утвореному на території міської територіальної громади. Їх рекомендована кількість:
від 50 до 100 тис. осіб, - не менш як 20 місць.
У приміщеннях відділу «ЦНАП» та приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору ( банкомати, платіжні термінали).
Площа секторів очікування та обслуговування для відділу «ЦНАП» з населенням 52574 осіб становить 84,5 кв. метрів.
найменування відділу «ЦНАП», місцезнаходження його віддалених робочих місць, номери телефонів для довідок, електронну пошту;
графік роботи відділу «ЦНАП», віддалених робочих місць адміністраторів затверджується міською радою, з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”;
перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «ЦНАП», віддалені робочі місця адміністраторів та відповідні інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
прізвище, ім’я, по батькові керівника відділу «ЦНАП», контактні телефони, адресу електронної пошти;
положення про відділу «ЦНАП»;
регламент відділу «ЦНАП»;
графік прийому суб’єктів звернення посадовими особами органу, що утворив відділу «ЦНАП», міським головою;
інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді.
Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
Керування чергою в центрі
Прийняття заяви та інших документів у центрі
За рішенням міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з отриманням вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може виконувати староста, а також у випадках, передбачених законодавством, інша уповноважена посадова особа міської ради.
У випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення адміністратор відділу «ЦНАП» складає заяву в електронній формі, друкує її та надає суб’єкту звернення для перевірки та підписання.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі через інтегровані інформаційні системи органів місцевого самоврядування.
27.Адміністратор відділу «ЦНАП» здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у відділі «ЦНАП», на віддаленому робочому місці адміністратора ведеться окремо в відділі «ЦНАП» та на віддаленому робочому місці адміністратора.
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
Передача справ до суб’єкта надання адміністративної послуги може здійснюватися шляхом надсилання електронних копій оригіналів паперових документів (фотокопій) з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, зокрема через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, передача справ у паперовій формі у такому разі не здійснюється, крім випадків, передбачених законодавством.
своєчасно інформувати відділ «ЦНАП» про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор відділу «ЦНАП» невідкладно інформує про це начальника відділу «ЦНАП».
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному міською радою і зберігається в матеріалах справи.
У разі коли способом отримання результатів надання адміністративних послуг обрано засоби поштового зв’язку, такий документ вкладається в рекомендований лист з позначкою “Адміністративна послуга” та відправляється поштовим зв’язком за накладною, під підпис.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Інформація про адміністративні послуги, адміністратором відділу «ЦНАП» та адміністратором, який працює на віддаленому робочому місці, подається до відділу «ЦНАП» для узагальнення в порядку, визначеному регламентом відділу.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
Адміністратор відділу «ЦНАП» невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу та дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо даної справи.
Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання, повертає оригінали документів, подані для надання адміністративної послуги, до відділу «ЦНАП», про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі .
Особливості діяльності адміністратора відділу «ЦНАП», що працює на віддаленому робочому місці
Віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
Адміністратор відділу «ЦНАП», що працює на віддаленому робочому місці обслуговує населення одного або кількох старостинських округів.
46.Приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора облаштоване місцями для очікування суб’єктами звернень.
Секретар ради Ігор СИДОР
Категорії
НовиниОстанні новини